Salata dietetica
Sanatate

6 Sfaturi să slăbești rapid după Sarbători

Luna ianuarie este considerată luna dietelor. După atâtea zile de Sărbătoare și mese îmbelușugate parcă cântarul nu mai e așa prietenos cu noi și avem o stare generală de prea plini. Dacă și tu vrei să slăbești câteva kilograme trebuie să ți cont de câteva sfaturi simple.

1.Stabileșteți scopuri realiste

Încearcă să îți faci un plan încă de la început cu cât vrei să slăbești pe săptămână. Dar ai grijă să îți setezi obiective realiste. De exemplu 500g pe săptămână. Dacă setezi niște obiective prea înalte sunt șanse să nu reușești și să abandonezi . Fi optimist mereu . Să slăbești poate fi greu dar nu imposibil.

Citește și : Acneea-10 Remedii împotriva ei

2.Fă mișcare

În orice dietă mișcarea și odihna e recomandată. Știu ai mai auzit asta dar de multe ori știm teorie dar nu punem în practică. De cel putin 3 ori pe săptămână poți alege să mergi la înot, să alergi în parc, să mergi la sală, să faci aerobic , etc. Nu uita că sportul îți crește numărul de calorii consumate și te ajută și să dormi mai bine.

3.Mănâncă puțin și des

Încearcă să ai trei mese principale și două deserturi între mese.În acest fel nu o să ai momente în care să simți ca nu mai poți de foame și să vrei să renunți. Mesele dese și ușoare îți îmbunătățesc dispoziția și îți oferă energia de care ai nevoie. Încă un truc pe care trebuie să îl pui în practică este să mănânci din farfurii mai mici. Oamenii au tendința de a-și umple 70% din farfurie indiferent de dimensiunea ei. Iar când ai mai multă mâncare în farfurie ai tendința de a mânca tot din ea.

4.Vrei să slăbești?Bea apă

De multe ori se poate confunda senzația de foame cu senzația de sete. Așa că înainte să dai fuga la frigider bea un pahar de apă, ar putea să îți diminueze senzația de foame. Specialiști mai recomandă să bei înainte cu 30 de minute de fiecare masă un pahar de apă sau de ceai neîndulcit. Trebuie să renunți și la toate băuturiile care le-ai servit cu ocazia sărbatoriilor : sucuri ,bere , vin ,cocktailuri. De exemplu un pahar de bere are aproximativ 150 de calorii , iar tu nu îți dorești să le pui pe tine. Dacă vrei să slăbești bea doar apă.

5.Proteinele te ajută să slăbești

Proteinele prelungesc senzația de sațietate. Un mic dejun și un prânz bogat în proteine reduc pofta pentru o cina copioasă. Poți alege pește ,ouă, carne slabă, iaurt ,urdă, lapte de soia, brânză de vaci sau friptură de curcan.

6.Evită dulciurile

Dulciuriile sunt cel mai mare dușman al dietelor. Sunt cam greu de evitat de Sărbatori dar acum a venit timpul să scapi de toate bomboanele și prăjiturelele ce le mai ai prin cămară.

slăbești

Efectele negative ale zahărului

Zahărul nu doar că te împiedică în procesul tău de slăbire dar are și foarte multe efecte negative. Consumul crescut de zahăr poate provoca apariția diabetului, a depresiei și a stresului pshiologic. Zahărul e vinovat și de îmbătrânirea pielii prematur ,de apariția ridurilor și de pierderea elasticitații pielii. Consumul mare de zahăr duce la obezitate , la o tensiune arterială mare dar îți influențează si buna dispoziție. Chiar și sistemul digestiv are de suferit. Alimentele ce conțin zahăr rafinat provoacă constipația și balonarea.

Sper că te-am convins să reduci cantitatea de zahar consumat și să te ambiționezi să slăbești cele câteva kilograme acumulate de Sărbători. Metoda de slăbire depinde în mare parte și de motivul îngrășării. Așa că dacă kilogramele acumulate sunt doar din cauza lipsei de mișcare și de excesul alimentar ,ajunge să revi la porții normale si sport și vei pierde rapid in greutate.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: