Lifestyle

Autonom ajută ONG-urile în lupta contra Coronavirusului

Cu toți trecem printr-o perioadă dificilă datorită acestui dușman invizibil. Fiecare dintre noi încercăm să ajutăm, prin gesturi mici, donați și cumpărături pentru vecini. Același lucru vor să îl facă și cei de la Autonom prin acest apel. Să ajute pe cei ce vor să ajute la rândul lor! Este o perioadă foarte grea la care nu s-a așteptat nimeni, prin care nu a mai trecut nimeni și e normal să nu fim în totalitate pregătiți pentru asta. Dar orice ajutor e binevenit în acest război cu inamicul nevăzut.

Sunt foarte multe ONG-uri și fundații specializare care luptă împotriva Coronavirusului. Aceștia sprijină pe cei afectați prin toate mijloacele pe care le au la dispoziție. Pe langă ei foarte mulți voluntariați ajută spitalul și personalul medical cu tot ce pot ei. O masă caldă, cazare la hotel pentru personalul medical, echipamente medicale, toate acestea sunt armele de care avem nevoie în această luptă.

Și echipa Autonom ajută prin închiriere gratuită, timp de 3 luni cu posibilitate de prelungire, mașini din flota Autonom, pentru acele ONG-uri și fundații care au nevoie de mobilitate în misiunea lor. Flota lor este variată: de la autoturisme și SUV-uri, la van-uri pentru transport marfă și pick-up-uri.

Puteți vededea aici orașele în care sunt prezenți cei din echipa Autonom.

Autonom

În Autonom sunt luate măsuri protecție împotriva Coronavirusului:

  • După fiecare preluare/transfer, mașinile sunt dezinfectate, acordându-se o atenție deosebită tuturor mânerelor, volanului, bordului, schimbătorului de viteze și portbagajului.
  • După dezinfectare, fiecare mașină de închiriat rămâne obligatoriu timp de minimum 24 de ore în parcare, pentru neutralizare, înainte de a fi predată unui alt client.
  • Mașinile preluate de la clienți în regimul D2D (door-to-door) sunt dezinfectate înainte de preluarea de la client și încă o dată la sediul Autonom, înainte de predare.
  • Toate cheile mașinilor, precum și documentele auto, sunt dezinfectate și neutralizate înainte de a ajunge la următorul client.
  • Șoferii au primit numeroase informări, precum și mijloace de protecție (dezinfectant pentru suprafețe, măști de protecție, șervețele și dezinfectant pentru mâini atât pentru ei, cât și pentru pasageri).
  • Colegii din agenții vor purta de fiecare dată mănuși chirurgicale noi în gestionarea mașinilor și vor păstra distanța socială necesară în interacțiunea cu clienții.

Dacă cunoașteti ONG-uri sau fundații care au nevoie de sprijinul lor îi puteți contacta :

Dați-mi o mână de ajutor și împărtășiți și voi această informație mai departe! Haideți să îi ajutăm pe cei ce vor să ajute!

Puteți găsi mai multe informați și pe pagina de Facebook.

Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2020

Un comentariu

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: